Thursday, May 17, 2012

KOPI GELAS BESAR SATU!!

ADUYAIII...
order yang melemahkan semangat aku.
bukan tak ada..ada...
tapi KOPIESATU ni FRANCHAIS,,,
aku jual ikut piawaian dan harga yang ditetapkan oleh HQ..
bukan apa..
satu cawan RM 2.60..-KOPIE O KAW
kalau gelas besar,,,?? takkan RM 5.20??
TAK KE MAHAL BEDO'OH tu..
Adessssss....
baru2 ni ada pakcik datang sound aku..
KO APESAL BUKAK KEDAI JUAL AIR MAHAL2 MACAM NI???
adoiii
kan bagus kalau dia gi tanya KFC... NAPE JUAL AYAM MAHAL2??
AKU NI BUMIPUTERA MELAYU..
baru je nak blaja berniaga..
nak jugak sokongan..
Nasib baik lah ada jugak yang faham...
dan ada jugak yang jadikan kedai ni salah satu pilihan mereka...
APA2 PUN..THANKSLAH ORG2 JERANTUT,,
:)




2 comments:

  1. Salam, Saya Ilyanie. Boleh tak nak berkenalan dengan tokey kopiesatu Jerantut ni? Kalau lapang, pls email saya ilyanie_airelazwan@yahoo.com, nanti boleh la kita bertukar hp no, facebook,etc. Saya sebenarnya bercadang nak buka outlet Kopiesatu. Tempatnya kat utara Malaysia. Dah isi borang dan bercakap sendiri dengan Pak Syeikh. Cuma sekarang tunggu kedai yang kami beli tak siap lagi, maybe end of the year. Tapi nak kena bersedia dari sekarang lah, sebab tu nak belajar sambil dengar2 pengalaman akak, boleh kan?

    ReplyDelete
  2. salam..boleh jer..add saya di fb KOPIESATU JERANTUT..:-)

    ReplyDelete