Sunday, July 29, 2012

sHaWaRmA

PERKARA pertama yang paling aku tak boleh lupa mengenai ARAB SAUDI ialah makanannya. Jauh berbeza dengan citarasa orang di asia timur seperti indonesia dan Malaysia. PEDAS?? jangan sesekali anda hidangkan atau menawarkan masakan yang pedas-pedas kepada mereka.
 tapi banyak-banyak hidangan..satu menu yang paling aku rindu ialah SHAWARMA..lebih2 lagi jenama CFC yang hanya terdapat di pekan BATHA,RIYADH.. aku selalu ke sana hujung minggu untuk beli groceries..so terus aku beli stok shawarma untuk seminggu..simpan dalam peti.kalau dapat shawarma ni,tak makan nasi pun takpe..memang kenyang. harganya lebih kurang 4-5 riyal..
plan nak buat killer menu di Kopiesatu ni..tapi takut jugak nak test market..tengoklah insyaALLAH kalau ALLAH izin , aku nak try menu ni.
satu lagu brand Shawarma yang best ialah SHAWARMER..tapi harga dia mahal sikit sebab SHAWARMER ni Francais,mcm kedai aku jugak..hehehhe

No comments:

Post a Comment